Od wieków przedsiębiorcy mieli świadomość, że my jako konsumenci widzimy jedynie wycinek otaczającej nas rzeczywistości. I to od kreatywnego podejścia do tematu marketingu zależy czy w tej rzeczywistości pojawi się miejsce dla przekazu marketingowego firmy. Już w starożytności przybycie statków z towarami oznajmiali portowi “krzykacze”. Występowali oni często razem z muzykami, by wzbudzić jeszcze większe zainteresowanie tym handlowym wydarzeniem. Tego typu przekaz niósł się wirusowo przez całe miasto z racji braku “szumu informacyjnego” i był uważany za wielkie wydarzenie, o którym warto mówić. Tak było aż do czasów wynalezienia druku przez Gutenberga. Maszyny drukarskie pozwoliły masowo drukować ulotki i broszury, co poskutkowało pierwszymi szeroko zakrojonymi kampaniami promocyjnymi. Niedługo potem gazety udostępniły swoje strony reklamodawcom i tak zrodził się ogromny rynek reklamy, który pozostał w niewiele zmienionej formie, aż do dnia dzisiejszego. Niestety wszechobecny szum informacyjny sprawia, że coraz trudniej jest przebić się z przekazem do grup docelowych. W tym artykule przedstawimy 10 kreatywnych i niestandardowych sposobów dotarcia do swoich odbiorców, z których możesz czerpać inspiracje do planowania swoich lokalnych działań.