Kreatywne formy promocji miasta- inicjatywa Kocham Nysę

Obecnie rozwój regionu zależy od pomysłowości rządzących oraz inicjatyw społecznych i lokalnych. Realizowany przez nas projekt Kocham Nysę ma na celu promocję miasta w kilku obszarach: społecznym, biznesowym, turystycznym i kulturalnym. Nie zapomnieliśmy również o historii, która ukształtowała lokalną społeczność i wpłynęła na układ miasta. Z resztą nic bez niej nie może się udać. Zachęcamy mieszkańców do aktywnego udziału w życiu miasta, promujemy lokalne biznesy, pokazujemy jak bogatym w różne formy spędzania czasu miejscem jest Nysa. I udowadniamy, że mali mogą dużo- w każdym względzie!

Impreza na otwarcie

W ubiegłym roku pod koniec wakacji, Bastion św. Jadwigi zgromadził mieszkańców, na dużej imprezie, otwierającej inicjatywę Kocham Nysę. Muzyczne wydarzenie promowało czerwone serce z tłem miasta. Nyska publiczność mogła posłuchać największych przebojów Franka Sinatry, które wykonali Wojciech Kroczak i Angelika Koschuba. Było dużo dobrej muzyki i pokaz iluzjonistów. A imprezę zorganizowała In Corta. Zaproszeni byli wszyscy, mieszkańcy i turyści, wstęp był darmowy. To najlepsza reklama na początek promocji miasta. O inicjatywie dowiedział się niemal każdy mieszkaniec. Samo miejsce, Bastion św Jadwigi, to nie przypadek, to jeden z symboli miasta. W tym miejscu wypełniały się karty historii.

Identyfikacja wizualna- Serce Nysy

Kluczowym elementem promocji regionu jest spójna identyfikacja wizualna. Obecnie toniemy w ilości symboli, znaków, reklam, dlatego większości nie zapamiętujemy. Kluczem do sukcesu jest proste, a zarazem związane z regionem logo. Postawiliśmy na kolor czerwony, nawiązujący do herbu miasta i to też symbol miłości- co jest spójne z hasłem Kocham Nysę. Czerwień jest również symbolem sił witalnych, piękna i życia. W tle zarysowany rynek miasta - najbardziej charakterystyczna architektura Nysy. Dodaliśmy również kolor żółty, który przywołuje pozytywne skojarzenia. To kolor słońca, siły i poczucia własnej wartości. Dzięki niemu nyskie serce stało się żywym symbolem inicjatywy Kocham Nysę. Logo wpada w oko, jest charakterystyczne, wywołuje pozytywne skojarzenia i utożsamiane jest z akcją promocyjną miasta.

Każdy Nysanin jest ważny.
Rozmawiamy na Facebook i pokazujemy Nysę na YouTube

Promocja regionu to przede wszystkim ludzie, ich historie, ich praca i ich codzienność. I to właśnie ich chcemy poznać. Co chcieliby zmienić w Nysie? Jak wyobrażają sobie przyszłość? Jak żyją? Co polecają? Kontakt z mieszkańcami jest możliwy dzięki mediom społecznościowym. Dlatego In Corta aktywnie działa na fb, publikując posty wciągające mieszkańców do dyskusji. Informujemy o ciekawych miejscach w Nysie, które warto odwiedzić. Zapraszamy do różnych akcji, z humorem prezentujemy kalendarium, przypominając o różnych świętach, też o tych nieoczywistych. Wykorzystujemy wszystkie możliwe kanały do komunikacji i inicjatywa Kocham Nysę ma również konto na Instagramie. Lokalne biznesy promujemy na YT. Na kanale założonym przez In Corta, poznajemy ludzi, którzy z pasją wykonują swoją pracę. Jest też o poważnych planach, dotyczących dalszego rozwoju miasta.

Projekty gadżetów do sklepu internetowego

Co najlepiej niesie wieści w świat? Oczywiście są to gadżety nawiązujące do miasta. Dziś założenie patriotycznej koszulki jest również modne, bo jak inaczej można okazać przywiązanie do miejsca i tradycji?! Dla sklepu internetowego Kocham Nysę wykonaliśmy projekty koszulek i innych gadżetów (torby, magnesy, breloki kubki). Dostępne w kilku wariantach. Jedne z logo akcji, inne z tłem miasta i kolejne nieco przewrotne, bo kosmiczne. Nysa prawie jak NASA, przykuwa wzrok. A dzięki różnym nadrukom, każdy znajdzie coś dla siebie. Nysanie mogą wreszcie ruszyć w świat, promując swoje miejsce na ziemi, w różnych odsłonach. W promocji tego regionu In Corta postawiła na proste rozwiązania w nowoczesnej odsłonie. Połączyła tradycję ze współczesnością. Wciągając mieszkańców i turystów w niezwykłą podróż po Nysie.