Nowoczesna strona internetowa dla Studio Fizjoterapii Przemysław Czarnecki

Nowoczesna strona internetowa dla Studio Fizjoterapii Przemysław Czarnecki

73% Polaków w 2021 roku było online. Ponad 90% gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do internetu. Statystyczny Polak spędza w sieci 51 godzin tygodniowo, około 3 godzin poświęca na szukanie informacji. To dużo i mało. Każda strona internetowa, odpowiednio pozycjonowana, ma swoją szansę na dużą liczbę odwiedzin, ale znaczenie ma, jak długo one trwają? O tym ile użytkownik pozostanie na stronie decyduje każdy detal, począwszy od kolorystyki, przez prezentację oferty, po możliwość rezerwacji usługi. Dla naszego klienta Studio Fizjoterapii Przemysław Czarnecki stworzyliśmy responsywną stronę internetową, według wytycznych klienta oraz najnowszych trendów i standardów.

Wszystko zaczyna się od strony internetowej

Z klientem przegadaliśmy wiele godzin, poznając jego potrzeby i preferencje. Miał już swoje rozpoznawalne logo i dobrą markę wśród lokalnej społeczności. Nadeszła pora by pójść dalej i zwiększyć grono odbiorców. Funkcjonalna strona internetowa, z możliwością rezerwacji wizyty online (również odwołania) i prezentacją usług, to droga prowadząca w kierunku zwiększenia świadomości w lokalnej społeczności, że w Chojnicach pod konkretnym adresem przyjmuje bardzo dobry fizjoterapeuta. Kolorystykę wybrał klient. My połączyliśmy wskazane kolory: zielony, biały, odcienie szarości, by stworzyć oryginalny design.

Minimalistyczna forma, maksimum informacji

Kluczem do sukcesu strony internetowej jest prosta forma, a zarazem nasycenie jej wszystkimi istotnymi z punktu widzenia odbiorców informacjami. Strona Studia Fizjoterapii ma prostą nawigację, wszystkie najważniejsze zakładki znajdują się na górze. Natomiast przewijając stronę główną w dół, osoba zainteresowana fizjoterapią szybko znajdzie najważniejsze informacje: kim jest fizjoterapeuta (doświadczenie), opinie z Google, ofertę, możliwość kontaktu przez czat. Strona jest responsywana, dopasowuje się do przekątnej ekranu. Wygląda równie dobrze na laptopie jak i na smartfonie.


Strona oparta na najpopularniejszym systemie CMS

WordPress posiada ponad 60% udziałów w rynku systemów zarządzania treścią na świecie, to ponad 43% stron w internecie. Jest funkcjonalny, prosty i wygodny w obsłudze. Na stronie Studia Fizjoterapii, dzięki zastosowaniu wtyczki elementor, dodawanie treści odbywa się wg prostych schematów. Treść, grafika, filmy na stronie wyglądają profesjonalnie i przejrzyście. By dodawać atrakcyjne elementy strony, nie jest wymagana tajemna wiedza informatyczna. Nasz klient samodzielnie może dodawać treści, korzystając z systemu CMS. Wykorzystaliśmy również moc opinii Google. Zostały zsynchronizowane z główną stroną. Zainteresowani usługami nie muszą już szukać opinii. Mają dostęp do najbardziej obiektywnych opinii po wejściu na główną stronę. Kolejne ułatwienia dla użytkowników to integracja z Messenger oraz przekierowanie na Facebooka i Instagram z głównej strony.

Unikalna treść, dobrze widziana przez algorytmy Google

Strona internetowa Studia Fizjoterapii utrzymana jest w minimalistycznym stylu, natomiast wypełniona jest treścią w poszczególnych zakładkach: • o mnie, • terapia, • pierwsza wizyta, • blog, • zarezerwuj wizytę. Przygotowaliśmy treści pod seo dla poszczególnych rodzajów terapii, opis pierwszej wizyty, sposób rezerwacji. Każda z kategorii jest odpowiednio nasycona słowami kluczowymi, a zarazem zawiera istotne informacje z punktu widzenia potencjalnego odbiorcy usług. Dzięki temu strona wskakuje na czołowe wyniki w Google. Zajęliśmy się także uzupełnieniem innych zakładek. Poszerzyliśmy galerię, w końcu to obraz przemawia do ludzi bardziej niż słowa. Wypełniliśmy wartościową treścią zakładkę cennik oraz zakładkę pierwsza wizyta. Użytkownik po zapoznaniu się z treścią na stronie nie będzie miał wątpliwości, jak zapisać się na wizytę, jak ona przebiega, do kogo jest skierowana oferta, ile kosztuje. Strona Studia Fizjoterapii została również dostosowana do standardów reklamowych Google Ads. Co pozytywnie wpływa na jej widoczność w sieci, większą klikalność strony, a tym samym liczbę klientów.


CTA- umów się online w dowolnej chwili

Istotnym elementem strony Studia Fizjoterapii jest CTA, czyli wezwanie do działania. Już po wejściu na stronę, zainteresowany usługami nie ma wątpliwości gdzie kliknąć, by zarezerwować wizytę. CTA znajduje się w kilku miejscach na stronie głównej oraz w każdej zakładce. Klient podejmując decyzję w dowolnym momencie, nie szuka formularza rejestracyjnego, cały czas CTA jest w zasięgu wzroku. Bycie częścią dużych systemów rezerwacyjnych to kolejny sposób na dotarcie do zainteresowanych usługami fizjoterapeutycznymi. Dlatego stronę Studia Fizjoterapii Przemysława Czarneckiego zintegrowaliśmy ze środowiskiem fizjoterapeutów w Polsce ‘Znajdź Gabinet’. Z opcji tej można skorzystać zarówno na stronie Studia Fizjoterapii jak i przez Znajdź Gabinet.

Polityka prywatności i ciasteczka zgodne z RODO

Niewidoczne elementy strony internetowej mają swoich ukrytych bohaterów. Choć te elementy nie są widoczne gołym okiem, to są ważne z prawnego punktu widzenia. Na stronie Studia Fizjoterapii wdrożyliśmy politykę prywatności oraz cookies zgodnie z RODO. Dzięki temu nasz klient może zająć się pracą, a my zadbaliśmy o całą resztę. Nowoczesna strona internetowa Studia Fizjoterapii jest optymalnie dostosowana do branży, lokalnego rynku i użytkowników internetu.